مدت زمان ارسال و تحویل کالا:

مدت زمان تحویل کالا به مشتریان گرامی برای مواردی که توسط پست پیشتاز ارسال شده است 3 روز و مواردی که توسط باربری ارسال شده است بسته به شهر ارسال شده از 3 تا 7 روز کاری از زمان ارسال می باشد. ضمنا تمامی سفارشات ثبت و پرداخت شده در یک روز، روز بعد ارسال خواهند شد.

روند استرداد وجه:

مشتریان گرامی که قصد لغو خرید خود را دارند و مبلغی را پرداخت کرده اند می توانند ضمن انتخاب گزینه ی لغو سبد خرید خود، با پشتیبانی تماس بگیرید. پس از بررسی مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

روند مرجوعی کالا:

همه ی تلاش ما در فروشگاه بانی بی بی این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. ومرجوعی کالا منوط به هماهنگی با پشتیبانی بانی بی بی میباشد.

• هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها میباشد برعهده خود کاربر میباشد و بسته ارسالی از جانب مشتری با نمونه محصول دیگری تعویض میشود.(مرجوعی ندارد،فقط تعویض)
• کالاهایی که بهداشتی هستند شامل امواع زیرپوش, بادی و … قابل تعویض و بازگشت نمیباشند.
• بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.
• در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.
• محصولاتی که دارای تخفیف 50 درصد و بالاتر هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.

  1. کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو می باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشند و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

توجه: پس ار عودت کالا، سفارش شما توسط کارشناسان ما بررسی می گردد. در صورتی که کالاهای ارسال شده شرایط فوق را دارا باشد، جهت فرآیند استرداد وجه و یا ارسال مجدد انجام خواهد شد.

نحوه لغو سفارش:

بر روی مشاهده ی حساب کاربری کلیک کنید. در قسمت سفارشات، سفارشی که قصد لغو آن را دارید پیدا کرده و گزینه ی لغو را بزنید. به این ترتیب سفارش شما لغو می گردد.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

الف) گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی:
معنا و مفهوم گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی برای محصولاتی که دارای این گارانتی هستند این است که اصیل بودن این کالا ها و نیز سلامت فیزیکی این محصول از نظر عدم شکستگی و خرابی فیزیکی (خط و خش جزء موارد عدم سلامت فیزیکی محصول نمی شود) بانی بی بی سما تضمین می گردد. لذا مشتریان گرامی در صورت بروز مشکل می توانند با هماهنگی واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی بانی بی بی هماهنگی های لازم را جهت مرجوعی یا تعویض محصول انجام دهند.

ساعات پاسخگویی:

همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگو و در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند.که این پشتیبانی در واتس آپ و همچنین دایرکت پیج bonnybaby.shopping@ در دسترس میباشد

شیوه حمل:

پس از ثبت سفارش امکان انتخاب شیوه ی ارسال محموله به دو صورت باربری و پست پیشتاز فراهم شده است. مشتریان گرامی می توانند متناسب با نیاز خود هر کدام از این دو روش ارسال را انتخاب نمایند. پیشنهاد می شود که برای محموله ها کوچک و سبک شیوه ی ارسال پست پیشتاز و برای محموله های بزرگ و سنگین باربری انتخاب گردد.

پیگیری سفارش:

پس از ارسال محموله، شماره ی رهگیری پست و یا شماره ی بارنامه و محل تخلیه بصورت پیامک برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که شما می توانید برای رهگیری مرسوله ی پستی خود به سایت www.tracking.post.ir مراجعه کرده و با وارد کردن شماره رهگیری پستی در قسمت مربوطه، از آخرین وضعیت محموله ی خود مطلع شوید.